Winkelwagen 0

Winkelwagen

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Verzending & Levering

  1. Verzendkosten
  2. Logistieke partner
  3. Verzendproces
  4. Levertijden
  5. Bestelling volgen
  6. Pakket afhalen
  7. Foutieve levering

1. Verzendkosten
Over onze producten in Nederland berekenen wij geen verzendkosten vanaf een aankoopbedrag van € 50,00 (anders € 6,95). Voor binnen EU berekenen we geen verzendkosten vanaf een aankoopbedrag van € 150,00 (anders € 9,95). Buiten EU zijn de kosten € 25,00 per zending. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor uw eigen rekening.

2. Logistieke partner
De verzending in Nederland wordt verzorgd door PostNL. Retourzendingen kunt u afgeven bij een PostNL-punt naar keuze.

3. Verzendproces
Het verzendproces van De Vos schoenen verloopt via de onderstaande stappen:

  1. Uw bestelling wordt bij elkaar gezocht in onze winkel;
  2. Uw bestelling wordt samen met andere bestellingen door PostNL naar een PostNL sorteercentrum gebracht;
  3. Uw bestelling wordt door PostNL bezorgd op het door u opgegeven verzendadres. Dit kan bij uw thuis zijn (of buren) of een aangegeven PostNL-punt om uw bestelling zelf af te halen.

- Track & Trace
Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u een e-mail met een PostNL Track & Trace-code. Met deze code kunt u de bestelling volgen op de website van PostNL. Werkt de link niet? Neem dan contact met ons op via +31 (0)72-5209422 of via info@devos-schoenen.nl.

- Bezorgpogingen

  • De bezorger van PostNL levert de bestelling op het afleveradres af. Wanneer u de bestelling op dat moment niet aan kunt nemen, ontvangt u een notificatie van PostNL.
  • Met deze notificatie kunt u op de website van PostNL een nieuwe bezorgafspraak inplannen, de bestelling bij de buren laten afleveren of de bestelling bij een PostNL-punt laten afleveren. Let op: dit dient gedaan te worden voor 22.00 uur op de dag van de eerste bezorgpoging.
  • Mocht u geen gebruik maken van de genoemde mogelijkheden, dan wordt uw bestelling de volgende bezorgdag weer aangeboden. Mocht u op dat moment wederom de bestelling niet in ontvangst kunnen nemen, dan wordt de bestelling naar een PostNL gebracht waar u het gedurende een maand na de eerste bezorgdag af kunt halen. Na deze maand wordt uw bestelling als geannuleerd beschouwd.

4. Levertijden
Wij streven voor 17:00 besteld in 2-3 dagen in huis. In sommige gevallen kan het voorkomen dat het niet lukt, vanwege drukte bij POSTNL of bij bestellingen dan twee of meer artikelen. Het mag in ieder geval niet langer duren dan vijf werkdagen. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u ons bellen op nummer +31 (0)72-5209422 of via info@devos-schoenen.nl.

5. Bestelling volgen
Zodra uw bestelling verstuurd is ontvangt u van ons een e-mail met een track & trace code. Bestellingen in het weekend worden verwerkt op maandag.

6. Pakket afhalen
U kunt ook uw bestelling gratis afhalen in onze winkel.  Wilt u de schoenen dezelfde dag ophalen dan zou ik u eerst adviseren om ons te bellen 072-5209422.

7. Foutieve levering
In ons magazijn proberen wij zo zorgvuldig mogelijk uw bestelling bij elkaar te zoeken. Het kan desondanks gebeuren dat wij per ongeluk een artikel met de verkeerde maat, kleur of artikel naar u verzenden.

Wanneer u artikel(en) in de verkeerde maat, kleur en/of artikel heeft ontvangen, kunt u het beste zo snel mogelijk contact op nemen met onze klantenservice via info@devos-schoenen.nl of via nummer +31 (0)725209422. 

Gegevens

De Vos schoenen                     
Van Ostadelaan 270             
1816JH ALKMAAR
072-5209422
info@devos-schoenen.nl

Route:
 

Facebook

Inschrijven voor de nieuwsbrief




Aanmelden

Alle bedragen zijn  inclusief  BTW    - Powered by CCV Shop software webshop

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.